|
|
|
Маркетинг
Матеріали для написання реферату: Маркетингові дослідження та інформаційне забезпечення маркетингу
Планування комунікаційних процесів
Бібліографія (надходження 2016 - 2019 рр.) Список видань
Література по темі: Полторак, Володимир Абрамович. Маркетингові дослідження [Текст] : навч. посібник для студ. вузів / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., перероб. та доп. - К.: Центр учбової літератури, 2014. - 340 с.
Курбан, Олександр Васильович. PR у маркетингових комунікаціях [Текст] : навч. посібник / О. В. Курбан. - К.: Кондор, 2014. - 246 с.
Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] : навч. посібник / І. Буднікевич, О. Баранник, О. Кифяк та ін. - К.: Центр учбової літератури, 2013. - 535 с.
Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [Текст] : [навч. посіб.] / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Вид. 2-ге, випр. та доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с.
Шварц, Пол. Оценка степени удовлетворенности потребителя: как узнать, что на самом деле думают люди [Текст] / П. Шварц ; ред. Е. Е. Козлов ; пер. с англ. Е. И. Дорошенко. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 352 с.
Ядин, Дениэль. Международный словарь маркетинговых терминов [Текст] / Д. Ядин ; пер. с англ. В. О. Шагоян; науч. ред.: В. Н. Савченко, Е. Е. Козлов. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 588 с.
Урбан, Глен. Не просто отношения - защита. Источники доходов в эпоху власти клиента [Текст] / Г. Урбан; пер. с англ. В. А. Сомило. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 258 с.
Макнейл, Рут. Маркетинговые исследования в сфере В2В. Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса [Текст] / Р. Макнейл; пер. с англ. О. О. Шамрай; науч. ред. Е. Е. Козлов. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 423 с.
Маркетинговая революция [Текст] = Marketing revolution : радикально новый подход к преобразованию бизнеса, торговой марки и получению практических результатов / П. Р. Гембл [и др.]; ред. И.В. Тараненко; пер. с англ. О. О. Шамрай. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 448 с.
Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів [Текст] = Marketing management: facing the global competitiveness challenge : х Міжнар. науково-практична конф. молодих вчених та студентів: тези доповідей 28 березня 2019 р. / Ун-т ім. Альфреда Нобеля, Ун-т Чорногорії, Кіпр. ін-т маркетингу [та ін.] ; відп. за вип., ред. І. В. Тараненко, С. С. Яременко. - Дніпро : [б. и.], 2019. - 348 с.
Стеф, Юлия. Кто ты на самом деле. Позиционирование и выживание в социальных сетях [Текст] / Ю. Стеф. - Днепр : Лира, 2019. - 136 с.
Кіптенко, Вікторія Костянтинівна. Організація екскурсійних послуг [Текст] : підруч. / В. Кіптенко, О. Малиновська. - Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2018. - 518 с.
Міжнародний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / В.Л. Корнієв [та ін.] ; ред. В.В. Кулішов; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 383 с.
Филановский, Алексей. Главная маркетинговая книга [Текст] / А. Филановский. - Харьков : Ранок : Фабула, 2019. - 240 с.
10 успішних українських брендів [Текст] / текст Б. Орловський ; ідея В. Карп'юк. - Брустурів : Дискурсус, 2017. - 188 с.
Бойчук, І.В. Маркетинг промислового підприємства [Текст] : навч. посібник / І. В. Бойчук, А. Я. Дмитрів ; Львів. комерц. акад. - Київ : Центр учбової літератури, 2017. - 360 с.
Криворучко, Сергій Васильович. Успіх в бізнесі. Від нуля до мільонів [Текст] : монографія / С. В. Криворучко. - Київ : ЛАТ&К, 2018. - 463 с.
Любіцева, Ольга Олександрівна. Маркетинг у туризмі [Текст] : практикум / О. О. Любіцева, О. Г. Давидова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : ВПЦ Київський університет, 2017. - 256 с.
Платонов, Павел Сергеевич. Шахерезада продаж [Текст] : бизнес-истории / П. С. Платонов. - Днепр : Монолит, 2018. - 148 с.
Рахман, Махбубур Сидикович. Міжнародний маркетинг [Текст] = International marketing : навч. посіб. для студ. економ. спец. вищ. навч. закладів / М. С. Рахман; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2017. - 180 с.
|