Маркетинг
Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [Текст] : [навч. посіб.] / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Вид. 2-ге, випр. та доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с.
1565611
658.8(075.8)
П 76
Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [Текст] : [навч. посіб.] / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Вид. 2-ге, випр. та доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с.
У навчальному посібнику розглянуто комплекс питань з маркетингу. Особливу увагу приділено сутності концепції маркетингу, зовнішньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці комунікацій та її складовим, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.
Для студентів, аспірантів, викладачів, фахівців, які цікавляться питаннями маркетингу і працюють у цій сфері.
|