Маркетинг
Урбан, Глен. Не просто отношения - защита. Источники доходов в эпоху власти клиента [Текст] / Г. Урбан; пер. с англ. В. А. Сомило. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 258 с.
1562351
658.8
У 69
Урбан, Глен. Не просто отношения - защита. Источники доходов в эпоху власти клиента [Текст] / Г. Урбан; пер. с англ. В. А. Сомило. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 258 с.
Традиційний Push/Pull маркетинг більше не працює. Найбільш популярні ініціативи в сфері взаємовідносин з клієнтами зазнають поразки. Далекоглядні компанії стають піонерами на зовсім новому шляху до максимальних прибутків та стійкої конкурентної переваги, і цей шлях - захист інтересів покупців. Захист клієнтів означає те, що ви щиро представляєте їх інтереси, надасте їм відкриту, чесну та повну інформацію. Це значить, що ви говорите з ними, а не їм. І це потребує масштабних змін як в організаційній культурі, так і в організаційних процесах. Ця книга розповідає про те, як працює стратегія захисту, чому вона працює та як змусити її працювати саме у вашій компанії.
|