Маркетинг
Шварц, Пол. Оценка степени удовлетворенности потребителя: как узнать, что на самом деле думают люди [Текст] / П. Шварц ; ред. Е. Е. Козлов ; пер. с англ. Е. И. Дорошенко. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 352 с.
1562355
658.8
Ш 33
Шварц, Пол. Оценка степени удовлетворенности потребителя: как узнать, что на самом деле думают люди [Текст] / П. Шварц ; ред. Е. Е. Козлов ; пер. с англ. Е. И. Дорошенко. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 352 с.
Нині організації вкладають великі кошти у програми, метою яких є утримання споживачів, адже це приводить до збереження та зростання прибутку компанії.
Ця книга є путівником з цієї великої області. У ній розглядаються методи вивчення ступеня задоволеності споживачів як з точки зору клієнта, так і з позиції постачальника дослідницьких послуг. Автор демонструє, яким чином можна досягти оптимальних результатів у ході дослідження. Книга представляє собою посібник з усіх практичних завдань, пов’язаних із розробкою та здійсненням дослідницького проекту. Ця книга входить до серії «Маркетингові дослідження на практиці»
|