Маркетинг
Ядин, Дениэль. Международный словарь маркетинговых терминов [Текст] / Д. Ядин ; пер. с англ. В. О. Шагоян; науч. ред.: В. Н. Савченко, Е. Е. Козлов. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 588 с.
ф1562358
658.8(038)
Я 36
Ядин, Дениэль. Международный словарь маркетинговых терминов [Текст] / Д. Ядин ; пер. с англ. В.О. Шагоян; науч. ред.: В.Н. Савченко, Е.Е. Козлов. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 588 с.
Це видання пропонує визначення маркетингових термінів та професійної лексики, а також поглиблене роз’яснення прийомів, методів та процедур, які використовуються в маркетингу та суміжних з цією дисципліною областях (наприклад, маркетингові комунікації, засоби передачі інформації, реклама, PR та інше). Словник вміщує чіткі пояснення, дослідження та змістовні коментарі, а також рекомендації та поради, що засновані на практичному досвіді. Все це робить його незамінним практичним посібником як для досвідчених професіоналів, так і для студентів.
|