Студенту на замiтку
Економіка
   Економіка підприємства
   Історія економіки
   Логістика
   Страхування
   Цінні папери
   Корпоративне управління
Аудит
Бухгалтерський облік
Винахідництво
Екологія
Етика. Естетика
Інтелектуальна власність
Історія
   Всесвітня історія
   Історія України
Культурологія
   Культура, мистецтво, суспільство
   Культурне співробітництво
   Менеджмент в галузі культури
   Оперне, балетне мистецтво України
   Сучасна українська музика
   Українська книга
   Українське кіно
Маркетинг
Менеджмент
   Контроль і ревізія
   Корпоративне управління
Мистецтво
Мовознавство
Оподаткування
Педагогіка
Право
   Авторське право
   Кримінально-процесуальне право
   Адміністративне право
   Господарче право
   Екологічне право
   Конституційне право
   Кримінальне право
   Криміналістика
   Кримінологія
   Митне право
   Міжнародне право
   Правоохоронна діяльність
   Сімейне право
   Соціальне право
   Фінансове право
   Цивільне право
   Цивільне процесуальне право
Політика
   Державне управління
Фінанси
Психологія
   Психологія творчості
   Організаційна психологія
   Психологія конфлікта
   Психологія особистості
   Педагогічна психологія
   Психологія спорту
   Юридична психологія
Сільське господарство
Філософія

Маркетинг


Макнейл, Рут. Маркетинговые исследования в сфере В2В. Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса [Текст] / Р. Макнейл; пер. с англ. О. О. Шамрай; науч. ред. Е. Е. Козлов. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 423 с.
 
1562325 
658.8:005.52
М 15

Макнейл, Рут.  Маркетинговые исследования в сфере В2В. Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса [Текст] / Р. Макнейл; пер. с англ. О. О. Шамрай; науч. ред. Е. Е. Козлов. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 423 с.

Ця книга - найповніший та чіткий посібник з проведення маркетингових досліджень у сфері В2В. Використовуючи простий та зрозумілий підхід, крок за кроком тут описуються та пояснюються різноманітні засоби, методики та практики досліджень, що проводяться у світі бізнесу. Як один із випусків серії «Маркетингові дослідження на практиці» ця книга є безцінним помічником для студентів, дослідників ринку та усіх, хто користується результатами досліджень. Спираючись на дані, отримані в різних країнах, вона вміщує безліч конкретних прикладів, що демонструють практику проведення досліджень в сфері В2В, галузі їх застосування та використання.
49047, г.Днепропетровск, ул.Савченко,10 Тел./факс:(0562) 42-31-19 E-Mail: library@libr.dp.ua

Copyright  ©  2000-2010 Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека