![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Студенту на замiтку | ||||||||||
![]() |
![]() |
МаркетингМаркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів [Текст] = Marketing management: facing the global competitiveness challenge : х Міжнар. науково-практична конф. молодих вчених та студентів: тези доповідей 28 березня 2019 р. / Ун-т ім. Альфреда Нобеля, Ун-т Чорногорії, Кіпр. ін-т маркетингу [та ін.] ; відп. за вип., ред. І. В. Тараненко, С. С. Яременко. - Дніпро : [б. и.], 2019. - 348 с. ![]() 658.8(062.552)
М 27
Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів [Текст] = Marketing management: facing the global competitiveness challenge: х Міжнар. науково-практична конф. молодих вчених та студентів: тези доповідей 28 березня 2019 р. / Ун-т ім. Альфреда Нобеля, Ун-т Чорногорії, Кіпр. ін-т маркетингу [та ін.]; відп. за вип., ред. І. В. Тараненко, С. С. Яременко. - Дніпро : [б. и.], 2019. - 348 с.
Збірник містить тези доповідей молодих вчених та студентів — учасників X Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів». У поданих матеріалах розглядаються проблеми конкурентоспроможності підприємств на вітчизняних та зарубіжних ринках, конкурентоспроможності регіонів, формування конкурентоспроможності економіки України в умовах глобалізації, можливі шляхи підвищення конкурентоспроможності з позицій застосування маркетингових інструментів та підходів до управління підприємствами в сучасних умовах.
|
49047, г.Днепропетровск, ул.Савченко,10 Тел./факс:(0562) 42-31-19 E-Mail: library@libr.dp.ua |
Copyright © 2000-2010 Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека |
|