![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Студенту на замiтку | ||||||||||
![]() |
![]() |
МаркетингМаркетинговая революция [Текст] = Marketing revolution : радикально новый подход к преобразованию бизнеса, торговой марки и получению практических результатов / П. Р. Гембл [и др.]; ред. И.В. Тараненко; пер. с англ. О. О. Шамрай. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 448 с. ![]() 658.8
М 27
Маркетинговая революция [Текст] = Marketing revolution : радикально новый подход к преобразованию бизнеса, торговой марки и получению практических результатов / П. Р. Гембл [и др.]; ред. И.В. Тараненко; пер. с англ. О. О. Шамрай. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 448 с.
Яким чином здійснюється процес управління маркетингом в компаніях по всьому світі? Як його можна удосконалити? Ця книга відповідає на такі та багато інших питань, використовуючи результати міжнародних досліджень та аналізу провідних консультантів, викладачів та практикуючих фахівців на прикладі маркетингової діяльності найкрупнішої у світі компанії IBM.
Матеріал, що наданий тут, спирається на грунтується на минулому, для того щоб показати наше майбутнє. Автори розглядають реалії існуючого ринку, що дозволяє зрозуміти, як різноманітні культури, демографічні характеристики та взаємовідносини можуть бути інтегровані у бізнес, щоб допомогти йому перемогти в конкурентній боротьбі.
|
49047, г.Днепропетровск, ул.Савченко,10 Тел./факс:(0562) 42-31-19 E-Mail: library@libr.dp.ua |
Copyright © 2000-2010 Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека |
|