![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Студенту на замiтку | ||||||||||
![]() |
![]() |
МаркетингМакнейл, Рут. Маркетинговые исследования в сфере В2В. Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса [Текст] / Р. Макнейл; пер. с англ. О. О. Шамрай; науч. ред. Е. Е. Козлов. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 423 с. ![]() 658.8:005.52
М 15
Макнейл, Рут. Маркетинговые исследования в сфере В2В. Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса [Текст] / Р. Макнейл; пер. с англ. О. О. Шамрай; науч. ред. Е. Е. Козлов. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 423 с.
Ця книга - найповніший та чіткий посібник з проведення маркетингових досліджень у сфері В2В. Використовуючи простий та зрозумілий підхід, крок за кроком тут описуються та пояснюються різноманітні засоби, методики та практики досліджень, що проводяться у світі бізнесу. Як один із випусків серії «Маркетингові дослідження на практиці» ця книга є безцінним помічником для студентів, дослідників ринку та усіх, хто користується результатами досліджень. Спираючись на дані, отримані в різних країнах, вона вміщує безліч конкретних прикладів, що демонструють практику проведення досліджень в сфері В2В, галузі їх застосування та використання.
|
49047, г.Днепропетровск, ул.Савченко,10 Тел./факс:(0562) 42-31-19 E-Mail: library@libr.dp.ua |
Copyright © 2000-2010 Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека |
|