![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Студенту на замiтку | ||||||||||
![]() |
![]() |
МаркетингПолторак, Володимир Абрамович. Маркетингові дослідження [Текст] : навч. посібник для студ. вузів / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., перероб. та доп. - К.: Центр учбової літератури, 2014. - 340 с. 1533942 кп чз 65.291.3я73 П 52 Полторак В.А. Маркетингові дослідження [Текст] : навч. посібник для студ. вузів / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., перероб. та доп. - К.: Центр учбової літератури, 2014. - 340 с.
У навчальному посібнику комплексно розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства. Розкрито широке коло проблем, пов'язаних, із цілями і функціями маркетингових досліджень; загальними і спеціальними маркетинговими методами їх здійснення (опитування, аналіз документів, спостереження, експерименти, фокус-групи, хол-тести, панелі тощо); дослідними підходами до вивчення фірми, маркетингового середовища, ринку, конкурентів, товару, споживача, інтегрованих маркетингових комунікацій. Для студентів і викладачів напряму «Маркетинг» галузі знань «Економіка і підприємництво», а також студентів інших напрямів і спеціальностей, які вивчають дисципліну «Маркетингові дослідження» як вибіркову. Книга буде корисною для аспірантів, підприємців, менеджерів, економістів, маркетологів - практиків та інших фахівців, що цікавляться викладеними проблемами. |
49047, г.Днепропетровск, ул.Савченко,10 Тел./факс:(0562) 42-31-19 E-Mail: library@libr.dp.ua |
Copyright © 2000-2010 Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека |
|