КАЛЕЙДОСКОП ПЕРIОДИКИ

 
ПЕРIОДИКА ЗА РУБРИКАМИ

Для дому, для сім'ї
Економіка
Краса та мода
Культура. Мистецтво.
Наука. Техніка
Педагогіка
Політика
Право
Ретро
Сільське господарство
Філологія. Художня література
Як підготуватися до свята
 
Переглянути все

Економіка

1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

 

Український туризм
Професійне видання
 
 

Якщо ви любите світ мандрів, вас приваблюють подорожі в найцікавіші куточки України та світу, тоді вам потрібні спеціалізовані видання, які допоможуть визначитися з черговим маршрутом вашої подорожі. І тому спеціалізоване видання журналу Український туризм може що вам потрібно, в ньому. Розкриваються всі питання, пов'язані з комфортними подорожами. Редактори журналу дають багато інформації про туристичний бізнес, послуги в цій сфері, і взагалі всіх новинах.
Якщо ви не знаєте, куди б вам хотілося поїхати у відпустку, тоді вам потрібно читати журнал Український туризм, і ви обов'язково знайдете правильне рішення, яке сподобається всій родині. Якщо у вас обмежений бюджет - і в цьому випадку вам допоможе журнал, тому що в ньому ви побачите все найвигідніші пропозиції перевізників, готелів, операторів і інше. Ви можете знайти в інтернеті і почитати журнал Український туризм онлайн, багатьом це видання припаде до душі.
Якщо ви хочете не тільки подорожувати, але і організувати свій бізнес, пов'язаний з цією сферою, тоді вам буде корисно почитати це видання. Адже тут інформація не просто про туристичні послуги, а й аналітична, ви можете відстежити попит на будь-яку послугу в сфері туризму не тільки в Україні, але і в світі. Також ви можете знайти собі бізнес-партнерів. Якщо говорити коротко про це видання, то це професійний журнал про туризм узагалі, так і про вигідному бізнесі. Ви можете дізнатися останні тенденції в українському і світовому туристичному ринку.
Видається в Києві українською мовою.
Видання започатковане 2002 року.
Випускається 6 номерів на рік.
Засновник і видавець: ТОВ "Видавництво «Дзеркало світу».
Відділ періодики отримує це видання з 2018 року
До Вашої уваги пропонується початок статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72


Страницы журнала :   1   2 

 
 

Бюджетна бухгалтерія
Газета
 
 

Професійне видання для бухгалтерів бюджетних організацій і установ Видавничого будинку «Фактор», нагороджено статусом «Підприємство року 2016» Міжнародним економічним рейтингом «Ліга кращих» за бездоганну ділову репутацію.

У кожному номері видання:
- нормативні документи з коментарями фахівців-практиків редакції, міністерств і відомств;п
- публікації фахівців Мінфіну, Мінсоцполітики, МОЗ, Міносвіти, Державної казначейської служби, Державної аудиторської служби та інших офіційних органів;
- консультації з питань надання платних послуг, бухгалтерського і податкового обліку в бюджетній сфері на конкретних прикладах; кошторису, облік зобов'язань бюджетних установ і організацій;
- особливості трудових відносин та оплати праці в бюджетній сфері, нюанси складання фінансової, податкової, статистичної звітності, закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти; інша необхідна інформація.

Колектив редакції - команда професіоналів, що мають багаторічний досвід роботи в бюджетній сфері. Для газети пишуть фахівці Мінфіну, Мінсоцполітики, МОЗ, Міносвіти, Державної казначейської служби, Державної аудиторської служби та інших офіційних органів. Газета «Бюджетна бухгалтерія» першою реагує на зміни бюджетного законодавства: оперативно надає всі пояснення та наводить безліч практичних прикладів. Фахівці редакції безкоштовно консультують передплатників.
«Бюджетну бухгалтерію» виписують головні бухгалтери бюджетних установ.
Виходить з вересня 2006 року.
Розповсюджується лише за передплатою на всій території України.

Відділ періодики отримує це видання з 2007
До Вашої уваги пропонується початок статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами газети можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72


Страницы журнала :   1   2   3 

 
 

Головбух: Праця та зарплата
Газета
 
 

Щомісячне видання для бухгалтера із заробітної плати. Видання цілком присвячене питанням оплати праці. Тобто ви отримуєте лише ту інформацію, що потрібна саме у вашій роботі. Щомісяця ми надаємо велику добірку роз’яснень і відповідей на запитання читачів. Це допоможе заощадити час на пошук практичної інформації. До того ж існують професійні помічники, створені за допомогою інноваційних технологій, — е-журнали «Головбух: Бюджет», «Головбух: Праця та зарплата» та «Держзакупівлі».

Електронний формат журналів забезпечує багато переваг: жодних проблем з доставкою — адже онлайн він з’являється раніше за вихід друкованої версії спеціальні інструменти, які дають змогу перегортати сторінки номера просто на екрані, робити безліч потрібних закладок і позначок можливість формувати тематичні добірки обраних публікацій. Тобто витрачати мінімум часу, аби постійно мати під рукою потрібні робочі ситуації та консультації доступ до повної бази нормативно-правових документів, форм звітності та зразків первинних документів.

Відділ періодики отримує це видання з 2015 року.
До Вашої уваги пропонується початок статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами газети можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72


Страницы журнала :   1   2 

 
 

Головбух: Бюджет
Газета
 
 

Фінансово-господарська діяльність бюджетної установи щодня викликає безліч запитань і в її керівника, і в головного бухгалтера, і в звичайних працівників бухгалтерської служби. А особливо — з огляду на постійні зміні у законодавстві. Усе, що потрібно знати в мінливих умовах сьогодення, Видавнича група «MCFR: Головбух» публікує у своїх фахових виданнях: тижневику «Головбух: Бюджет», щомісячному журналі «Держзакупівлі», журналі «Головбух: Праця та зарплата».

Зараз докладніше про «Головбух: Бюджет».
Якщо ви цінуєте практичність фахового видання та свій час ― вам сподобається «Головбух: Бюджет», який недарма називають тижневиком робочих ситуацій. Це означає, що значну частину публікацій видання ми подаємо у форматі РОБОЧИХ СИТУАЦІЙ ― практичних роз’яснень та покрокових інструкцій дій у конкретних ситуаціях, що виникають у роботі бухгалтера бюджетної установи. Також ви отримаєте відповіді досвідчених експертів саме на ваші запитання.

Відділ періодики отримує це видання з 2015 року.
До Вашої уваги пропонується початок статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами газети можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72



Страницы журнала :   1 

 
 

Хлебный и кондитерский бизнес
Науково-практичний журнал
 
 

Теми журналу: інгредієнти, упаковка, обладнання, події, блокнот технолога, огляд ринку.
Цільова аудиторія журналу: керівники та фахівці підприємств, що займаються розробкою, виробництвом, реалізацією, маркуванням і сертифікацією хлібобулочних продуктів, а також обладнання, упаковки, сировини, інгредієнтів.
Періодичність: 10 разів на рік.
Виходить з грудня 2011 року.
Відділ періодики отримує це видання з 2016 року.
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72


Страницы журнала :   1 

 
 

Економічний вісник Національного гірничого університету
Науковий журнал
 
 

Основні рубрики журналу: економічна теорія, економіка регіонів, економіка промисловості, економіка підприємства, фінансовий ринок, фінанси галузі та підприємства, економіка природокористування, економіко-математичні методи прийняття управлінських рішень, менеджмент, маркетинг, розвиток економічної освіти.
Зареєстрований в державно комітеті інформаційної політики, телебачення і радіомовлення України 18.03.2003 року.
Журнал включено до Переліку кваліфікаційних видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття
наукових ступенів доктора і кандидата економічних наук .
Засновники:
Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет».
Інститут економіки промисловості Національної академії наук України.
Періодичність: журнал виходить 4 рази на рік і публікує статті українською, російською та англійською мовами.
Відділ періодики отримує це видання з 2013 року.
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72
.



Страницы журнала :   1 

 
 

Вісник Київського інституту бізнесу і технологій
Збірник наукових праць
 
 

Видається починаючи з 2004 року. «Вісник» — збірник наукових статей викладачів і студентів інституту, який видається 3—4 рази на рік. Вісник присвячений актуальним проблемам економіки, філософії, управління, інформаційних технологій, економічного аналізу теперішнього стану України. З листопада 2010 року входить до переліку періодичних видань, в якому можуть пеблікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукового ступеня доктора та кандидата з економічних наук.
Мова видання: українська. російська, англійська.
Засновник :Київський інститут бізнесу і технологій.
Відділ періодики отримує це видання з 2007 року.
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.


Страницы журнала :   1 

 
 

Маркетинг и реклама. Первый в Украине маркетинговый журнал
Спеціалізоване видання
 
 

Провідне міжнародне видання з маркетингової тематики. Журнал призначений, в першу чергу, для практиків в сфері реклами і маркетингу. Більшість авторів журналу - практики, тому публікації в журналі мають практичну цінність.
Видання засноване у вересні 1996 року як регіональний інформаційний бюлетень. У квітні 1997 «Маркетинг і реклама» був перереєстрований Міністерством інформації України як всеукраїнський науково-практичний журнал.
У період з 1997 по 1999 рр. журнал входив до переліку ВАК України як наукове видання. З вересня 1999 р «Маркетинг і реклама» позиціонує себе як професійний журнал, як «Журнал для роботи».
«Маркетинг і реклама» був лауреатом Національного конкурсу соціальної рекламної інформації (1997 г.), неодноразово ставав дипломантом Міжнародних фестивалів реклами «Золотий ПРОФИль», відзначався дипломами загальнонаціональних рекламних виставок «Реклама», «Дизайн», «REX». Весь цей час журнал був інформаційним спонсором практично всіх рекламних фестивалів, виставок та акцій загальнонаціонального масштабу.
У 2001 році в рамках проведеного загальнонаціонального рейтингу «100 рекламодавців року» журнал «Маркетинг і реклама» був названий кращим в номінації «Професійна інформація».
Головний редактор журналу: Ромат Євген Вікторович - доктор наук з державного управління. Автор єдиного офіційно визнаного підручника «Реклама», який витримав сім видань в Україні та Росії. В даний час - професор Київського національного торгово-економічного університету, голова Спілки рекламістів України, входить до складу Координаційної Ради з питань реклами при Кабінеті Міністрів України, лауреат загальнонаціонального професійного проекту «Слід у рекламі».
Інформація про аудиторію журналу «Маркетинг і реклама». 94% читачів журналу мають вищу освіту. 32 роки - середній вік читачів. 83% співробітники маркетингових і рекламних служб (начальники відділів маркетингу, менеджери з реклами, фахівці з маркетингу з маркетингу) 9% керівники підприємств та їх заступники. 8% співробітники інших функціональних підрозділів (системні адміністратори, начальники відділу організації торгівлі, співробітники виробничого відділу та ін), викладачі студенти. Середній вік читачів 29,5 років.

Основні рубрики журналу:
- Практика маркетингу / Ринок Реклами
- Практика маркетингу
- Відділ маркетингу
- Практик-Маркетинг-Клуб
- Директ-маркетинг
- Брендинг
- Івент-маркетинг
- Мерчандайзинг
- некомерційне маркетинг / Соціальна реклама
- Проблеми теорії / Вчені записки
- Офіційна хроніка
- Політичний маркетинг
- Конференції
- Виставки
- Нормативна база
- Ретро
- Зворотній зв'язок
Періодичність - щомісячно.
Відділ періодики отримує це видання з 1998 року.
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами журналу можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72




Страницы журнала :   1 

 
 

Соціальний педагог. (Шкільний світ)
Газета
 
 

Інформаційно-методичне видання для працівників психологічної служби системи освіти України, зокрема для соціальних педагогів. Протее матеріали, що друкуються у виданні, стануть в пригоді класним керівникам навчальних закладів всіх типів, працівникам громадських організацій, студентам вишів педагогічного спрямування, фахівцям із соціальної роботи та всім, хто працює в інтересах дитини.
Засновник – Міністерство освіти і науки України та Національна академія педагогічних наук України.
Мова видання – українська.
Періодичність виходу – 1 раз на місяць.
Видавець – Видавнича група «Шкільний світ».
Відділ періодики отримує це видання з 2012 року.
До Вашої уваги пропонуються перші сторінки статей.
Ознайомитись з представленим та іншими номерами газети можна за адресою:
м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 18.
Відділ періодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72


Страницы журнала :   1 

 
 

Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология
Научно-практический журнал
 
 

Журнал посвящен новым технологиям менеджмента, в том числе - кадрового, позволяющим прогнозировать поведение и стиль деятельности человека, коллектива и общества в целом, определять совместимость людей в бизнесе и на производстве и формировать коллективы единомышленников на основе естественной психологической, информационной, идеологической и деловой совместимости.
Международный институт соционики и издаваемый им журнал "Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология" стал лауреатом Международного Академического Рейтинга популярности "Золотая Фортуна".
Основные темы публикаций:
• эффективное управление предприятиями различного профиля деятельности;
• формирование работоспособных коллективов;
• обеспечение информационной безопасности предприятия;
• подбор рабочих кадров и управления персоналом;
• менеджмент, организация и управление производством;
• умение глубоко понимать партнеров и правильное ведение деловых переговоры;
• определение деловой и человеческой совместимости;
• умение предвидеть действия конкурентов;
• проведение эффективной рекламной и маркетинговой деятельности;
• профориентация и профпригодность;
• анализ с новой точки зрения социально-исторических, экономических и политических событий.
Целевая аудитория: менеджеры, руководители всех уровней, бизнесмены, психологи, работники кадровых служб, социологи, социальные психологи, преподаватели и студенты, все, чья деятельность - настоящая и будущая - связана с управлением и работой с людьми.
Основан в 2002 году.
Выходит 12 раз год.
Отдел периодики получает этот журнал с 2004 года.
Вашему вниманию предлагается начало статей.
Ознакомиться с этим и другими выпусками Вы сможете по адресу:
г. Днепр,
пр. Дмитрия Яворницкого, 18.
Отдел периодики ДОУНБ.
Тел.(0562) 47-37-72


Страницы журнала :   1   2 

 

1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

49047, г.Днепропетровск, ул.Савченко,10 Тел./факс:(0562) 42-31-19 E-Mail: library@libr.dp.ua

Copyright  ©  2000-2006 Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека