Студенту на замiтку
Економіка
   Економіка підприємства
   Історія економіки
   Логістика
   Страхування
   Цінні папери
   Корпоративне управління
Аудит
Бухгалтерський облік
Винахідництво
Екологія
Етика. Естетика
Інтелектуальна власність
Історія
   Всесвітня історія
   Історія України
Культурологія
   Культура, мистецтво, суспільство
   Культурне співробітництво
   Менеджмент в галузі культури
   Оперне, балетне мистецтво України
   Сучасна українська музика
   Українська книга
   Українське кіно
Маркетинг
Менеджмент
   Контроль і ревізія
   Корпоративне управління
Мистецтво
Мовознавство
Оподаткування
Педагогіка
Право
   Авторське право
   Кримінально-процесуальне право
   Адміністративне право
   Господарче право
   Екологічне право
   Конституційне право
   Кримінальне право
   Криміналістика
   Кримінологія
   Митне право
   Міжнародне право
   Правоохоронна діяльність
   Сімейне право
   Соціальне право
   Фінансове право
   Цивільне право
   Цивільне процесуальне право
Політика
   Державне управління
Фінанси
Психологія
   Психологія творчості
   Організаційна психологія
   Психологія конфлікта
   Психологія особистості
   Педагогічна психологія
   Психологія спорту
   Юридична психологія
Сільське господарство
Філософія

Мистецтво


Барнич М. М. Майстерність актора: техніка «обман»: навчальний посібник. Видання 2-ге, виправлене та доповнене. – Київ: Видавництво Ліра-К, 2016. – 304 с.
 
Ф 1543982  
85.330
Б-25



Барнич М. М. Майстерність актора: техніка «обман»: навчальний посібник. Видання 2-ге, виправлене та доповнене. – Київ: Видавництво Ліра-К, 2016. – 304 с.

Традиційна вітчизняна акторська школа протягом багатьох років нехтувала майстерністю акторського удавання в ролі. Під обманом, про який йдеться у запропонованому посібнику, розуміється непомітне для глядача імітування актором рухів, що походять від зовнішніх, прикмет, дій і поведінки персонажа. На основі наукових досліджень автор наукових досліджень автор посібника розробив та випробував на практиці техніку такого «обману» глядача, яка тісно пов’язана з акторським переживанням та є невід’ємною його складовою. У книзі розглядається природа акторського почуття та механізм його штучного збудження, подаються вправи для створення життя в ролі. Посібник буде корисним не тільки для студентів, які навчаються акторському фаху, а також для всіх, хто цікавиться мистецтвом акторського перевтілення.

49047, г.Днепропетровск, ул.Савченко,10 Тел./факс:(0562) 42-31-19 E-Mail: library@libr.dp.ua

Copyright  ©  2000-2010 Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека