|
доктор
психологічних наук, професор.
Працював викладачем університетів Києва, Одеси, Львову, Полтави,
Кременчука, радником директора Інституту обдарованої дитини
НАПН України.
Відмінник освіти України.
Автор більше 510 наукових праць із психології
Висловлюємо
щиру подяку за подаровану надзвичайно цікаву літературу
з психології (16
.06.2017
р.) з дарчим надписом та автографом в обмінний фонд бібліотеки.
Це
наукові, довідкові, методичні, науково – виробничі видання.
Два посібника на електронних дисках (CD-ROM).
У
словнику
Рибалка
В.В.Словник із психології та педагогіки обдарованості і таланту
особистості: термінологічний словник.- Київ, Житомир: Вид-во ЖДУ
ім.І.Франка, 2016.- 424 с.
розкривається
зміст більше 200 основних категорій і понять
психології та педагогіки обдарованості і таланту особистості.Презентовано
ряд психолого-педагогічних концепцій обдарованості та інших референтних
до проблеми понять, в контексті яких означена проблема набуває
своєї смислової цілісності, комплексності, системності.
Призначено для психологів і педагогів, аспірантів і докторантів,
обдарованої молоді і талановитих дорослих.
У
посібнику
Рыбалка В.В. Теории личности в отечественной философии,
психологии
и педагогике : пособие.
- Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. - 872 с.
представлені
результати узагальнення, систематизації або реконструкції в формі
теорій, концептуальних поглядів на особистість вітчизняних філософів,
психологів і педагогів XIX, XX і XXI століть.
Посібник призначений для філософів, психологів, педагогів, представників
інших професій, для студентів, магістрантів, аспірантів, докторантів,
для всіх, хто визнає особистість найвищою цінністю
суспільства, джерелом його добробуту, об'єктом і суб'єктом культури.
У
науково-методичному посібнику
Рыбалка
В.В. Психология развития творчески одаренной личности: Науч.-метод.пособие.-
К.: ООО «Информационные системы», 2011.- 392 с.
висвітлюються
психолого-педагогічні питання розвитку у молоді якостей творчо
обдарованої особистості. Особлива
увага приділяється визначенню та розкриття таких понять, як творчість,
обдарованість, особистість, творчо обдарована особистість.
Посібник призначений для психологів та педагогів, слухачів інститутів
післядипломної педагогічної освіти, науковців і викладачів навчальних
закладів, студентів, аспірантів і докторантів, які займаються
даною проблематикою в теоретичному і практичному плані.
У
книжці
Рибалка, В. В. Честь і гідність особистості як предмет
діяльності практичного психолога – К. : Шк.світ, 2010. -
128 с. - (Б-ка шкільного світу ; психологія).
висвітлено
культурологічні та аксіопсихологічні аспекти проблеми честі і
гідності особистості, їхній прояв і розвиток в учнівської молоді
та дорослих.
Посібник призначений
для практичних психологів і соціальних працівників, менеджерів
різних рівнів і профілів, керівників системи освіти, академічних
психологів і педагогів,
учителів, школярів, учнів професійно-технічних закладів, студентів,
аспірантів і докторантів.
Робота
Рибалка,
В. В.Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій проблемної
особистості. - К.: Шк.світ, 2009.- 128 с.
присвячена
методичним питанням виявлення і профілактики суїцидальних тенденцій
в учнів загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих закладів.Викладено
сучасні наукові дані щодо проблеми запобігання самогубств в учнівської
молоді. Висвітлено соціально-психологічні індивідуально-психологічні
та особистісні передумови виникнення суїцидальних тенденцій, підходи,
принципи, методи і прийоми психологічної та психопрофілактичної
роботи з потенційними суїцидентами, практичний досвід роботи в
цьому напрямку автора з учнями.
Книжка стане у пригоді педагогічним працівникам,методистам, практичним
психологам загальноосвітніх, професійно-технічних
і вищих навчальних закладів, учням, студентам, їхнім батькам тощо.
|
|