|
Тимофєєв Валерій Якович - педагог-практик, теоретик козацько-лицарського
виховання, отаман Буджацького козацтва. Автор 20 монографій та
близько 100 наукових і науково-популярних публікацій з історії
та історіографії сучасного козацтва і козацької педагогіки.
Тимофєєв,
В. Я. Адамівська Січ – школа козацько-лицарського виховання /
В.Я. Тимофєєв. - Дніпропетровськ:
Середняк Т.К., 2013. - 112 с.
Загальновідомо, що поглиблення і примноження козацько-лицарських
традицій в сучасних умовах сприятиме нарощенню зусиль державотворчого
спрямування, піднесенню духовності як кожної особистості зокрема,
так і всього народу, суспільства в цілому. Вчителі України покликані
вести широку просвітницьку роботу серед населення з проблем історії,
культури, мистецтва, військової справи, державницької діяльності
козацтва, прагнути по-козацькому, по-лицарському виховувати підростаюче
покоління.
Адамівська школа козацько-лицарського виховання – громадський
(на базі загальноосвітньої школи) навчально-виховний заклад нового
типу, покликаний дати учням додаткову козацько-лицарську освіту,
забезпечити їх надійний духовний зв’язок з предками, розвинути
стосунки з сучасниками і зорієнтувати козачат на інтереси нащадків,
бо творче відродження в житті ідей і засобів козацької педагогіки
має забезпечити виховання фізично здорових, морально чистих і
по-лицарські мужніх та сильних духом громадян незалежної України.
Збірка «Адамівська Січ – школа козацько-лицарського виховання»
надасть практичну організаційну, методичну допомогу педагогам
у справі створення і налагодження роботи молодіжних та дитячих
осередків, школи козацько-лицарського виховання.
Тимофєєв, В. Я. Адамівська школа козацько-лицарського
виховання: з досвіду роботи директора школи / В.Я.
Тимофєєв. - Дніпропетровськ: Середняк Т.К., 2015. - 260 с.
Концепція виховання козака та берегині звертає увагу на виховний
потенціал Кодексу буття Українського козацтва, до якого входять
Кодекс лицарської честі, Кодекс лицарської духовності та Заповіді
милосердя. Впровадження в виховну роботу вимог Кодексу забезпечує
формування та виховання такого духовного стану молоді – молодих
громадян України, козаків, яке в народі зберіглося як розуміння
козацького духу, того особливого соціального положення українського
козацтва в суспільстві, яке слугувало опорою народу і державі
протягом віків.
Народна мудрість говорить: якщо хочеш залишити про себе пам’ять
на п’ятдесят років – саджай сад, на сто – будуй будинок, на тисячу
- виховуй сина. Народ, що бажає зберегти себе в історії, повинен
піклуватися про виховання своїх синів.
У книзі «Адамівська школа козацько-лицарського виховання» узагальнено
досвід роботи колективів навчальних закладів та громадських організацій
козацького спрямування Буджаку (межиріччя Дунай-Дністер) з козацького
виховання дітей та юнацтва.
Тимофєєв,
В. Я. Школа козацько-лицарського виховання: з досвіду роботи директора
школи / В.Я. Тимофєєв. - Дніпропетровськ: Середняк Т.К., 2015.
- 260 с.
Козацьке громадське виховання – система громадського навчально-виховного
впливу нового типу, що покликана дати молоді
додаткову козацько-лицарську
освіту, забезпечити її надійний духовний зв’язок з предками, розвинути
стосунки з сучасниками і зорієнтувати на інтереси нащадків, бо
творче відродження в житті ідей і засобів козацької педагогіки
має забезпечити виховання фізично здорових, морально чистих і
по-лицарські мужніх та сильних духом громадян України.
Часто учитель-вихователь стикається із проблемою налагоджування
командної роботи в своєму колективі (гуртку, класі, школі та ін.).
Впоратися з цією проблемою допоможе книга Валерія Тимофєєва «Школа
козацько-лицарського виховання».
Автор дуже сподівається, що його книги нададуть практичну допомогу
у справі створення і налагодження роботи дитячих та юнацьких козацьких
осередків і навчальних закладів козацько-лицарського спрямування.
|
|