|
доктор
технічних наук, заслужений працівник промисловості України, автор
книжкових видань
Висловлюємо
щиру подяку за подаровані 25.11.15 р. нові
книжки в фонд бібліотеки.
У російськомовному науковому виданні
Веренев
В.В.Динамические процессы в полосовых станах холодной прокатки:
монография. - Д
.:
ЛИРА, 2015.- 112 с.:ил.
представлено
результати досліджень динамічних процесів у обладнанні безперервних
полосових станів холодної прокатки 1400, 1700, 2000. Наведено
особливості динаміки навантаження головних ліній валків з урахуванням
податливості кліті під час захоплення валками полоси. Визначено
частотні характеристики і умови виникнення істотних коливань моменту
сил пружності в лініях приводу, наведено результати вимірювань
на промислових станах в різних режимах роботи: захоплення полоси,
розгін і гальмування стану, прокатка зварного з`єднання та ін.
Запропоновано конструктивні та технологічні методи зменшення рівня
вібродинамічних процесів в обладнанні та нові способи діагностування
технічного стану обладнання в перехідних режимах роботи.
Розрахована на інженерно-технічних працівників
конструкторських бюро, науково-дослідних інститутів, організацій
та вузів, може бути корисна аспірантам, студентам вузів відповідних
спеціальностей.
У навчальному
виданні
Веренев
В.В. Снижение динамических нагрузок и диагностика широполосных
станов в переходных режимах. - Никополь:СПД Фельдман О.О., 2014.
- 203 с.
представлені
результати досліджень і розробок в галузі динаміки і діагностики
обладнання широкосмугових станів гарячої прокатки 1680,1700, 2000,
2500. Наведено особливості вібродинамічних процесів у період захоплення
смуги валками. Запропоновано імперична залежність коефіцієнта
динамічності від узагальненого конструктивного параметра – відносини
двох нижчих власних частот лінії приводу. Наведено розподіл коефіцієнта
динамічності по клітям шести станів.
Розроблено конструктивні й технологічні методи зменшення динамічних
навантажень. Обгрунтовано використання параметрів перехідних процесів
з метою діагностики технічного стану обладнання.
Запропонована та перевірена в промислових умовах нова діагностична
ознака – час запізнювання реакції ділянок лінії приводу валків
на ударне навантаження при захопленні смуги, а також нові способи
діагностування.
Розрахована на інженерно-технічних працівників конструкторських
бюро, науково-дослідних інститутів, вузів,може бути корисна аспірантам,
студентам вузів відповідних спеціальностей.
|
|