С.В. Криворучко. Успіх в бізнесі від нуля до мільйонів
Àðêóø 2
Àðêóø 3
С.В. Криворучко. Успіх в бізнесі від нуля до мільйонів
Àðêóø 5
Зміст
Àðêóø 7
Àðêóø 8
Àðêóø 9
Àðêóø 10
Передмова
Àðêóø 12
Àðêóø 13
Вступ
Àðêóø 15
Розділ. 1.Початкова фаза підприємницької діяльності -фаза усвідомлення необхідності, можливостіта доцільності відкриття власного бізнесу
1.1. Варіанти результатів аналізу щодо відкриття чи невідкриття свого бізнесу
Àðêóø 18
Àðêóø 19
1.2. Обґрунтування доцільності заняття бізнесом
Àðêóø 21
Àðêóø 22
Àðêóø 23
Àðêóø 24
Àðêóø 25
Àðêóø 26
Àðêóø 27
Àðêóø 28
Àðêóø 29
Àðêóø 30
Àðêóø 31
Àðêóø 32
Àðêóø 33
Àðêóø 34
Àðêóø 35
Розділ 2.Аналітична фаза підприємницької діяльності -фаза розробки теоретичної моделі побудовивласного бізнесу. 2.1. Етап вибору сфери та видів бізнес-діяльності
Àðêóø 37
2.1.1. Етап вибору сфери бізнесу
Àðêóø 39
Àðêóø 40
Àðêóø 41
Àðêóø 42
Àðêóø 43
Àðêóø 44
Àðêóø 45
Àðêóø 46
Àðêóø 47
2.1.2. Етап вибору видів бізнес-діяльності
Àðêóø 49
Àðêóø 50
Àðêóø 51
Àðêóø 52
2.2. Етап вибору партнерів (співвласників) у бізнесі
Àðêóø 54
Àðêóø 55
Àðêóø 56
Àðêóø 57
Àðêóø 58
2.3. Етап розробки бізнес-плану
Àðêóø 60
Àðêóø 61
2.3.1. Коротка характеристика бізнесу, що створюється
Àðêóø 63
Àðêóø 64
Àðêóø 65
Àðêóø 66
2.3.2. Визначення місії власного бізнесу. 2.3.3. Визначення цілей власного бізнесу
Àðêóø 68
Àðêóø 69
2.3.4. Опис способів досягнення місії та цілей підприємницької діяльності. 2.3.5. Опис товарів та/або послуг, намічених для просування на ринку
Àðêóø 71
Àðêóø 72
Àðêóø 73
Àðêóø 74
Àðêóø 75
2.3.6. Розробка маркетингового плану
Àðêóø 77
Àðêóø 78
Àðêóø 79
Àðêóø 80
Àðêóø 81
Àðêóø 82
Àðêóø 83
Àðêóø 84
Àðêóø 85
Àðêóø 86
Àðêóø 87
Àðêóø 88
Àðêóø 89
Àðêóø 90
2.3.7. Розробка виробничого плану
Àðêóø 92
Àðêóø 93
Àðêóø 94
Àðêóø 95
2.3.8. Розробка фінансового плану
Àðêóø 97
Àðêóø 98
Àðêóø 99
Àðêóø 100
Àðêóø 101
Àðêóø 102
Àðêóø 103
Àðêóø 104
Àðêóø 105
2.3.9. Розробка організаційного плану
Àðêóø 107
Àðêóø 108
Àðêóø 109
Розділ 3.Підготовча практична фаза - фаза вибору місця здійснення підприємницької діяльності, вибору банківської установи, реєстрації бізнесу, пошуку та підбору персоналу, а також здійснення комплексу інших практичних організаційно-матеріальних дій з розгортання підприємницької діяльності
3.1. Вибір місця здійснення підприємницької діяльності
Àðêóø 112
Àðêóø 113
3.3. Вибір банківської установи
Àðêóø 115
Àðêóø 116
3.4. Реєстрація бізнесу
Àðêóø 118
Àðêóø 119
Àðêóø 120
Àðêóø 121
3.6. Пошук і підбір персоналу
Àðêóø 123
Àðêóø 124
Àðêóø 125
Àðêóø 126
Àðêóø 127
Àðêóø 128
Àðêóø 129
Àðêóø 130
Àðêóø 131
Àðêóø 132
Àðêóø 133
Àðêóø 134
Розділ 4.Інсталяційна практична фаза підприємницької діяльності - фаза реалізації бізнес-плану та управління витратами й доходами компанії
4.1. Управління витратами підприємницької діяльності. 4.1.1. Правила оптимізації витрат
4.1.1.1. Досягнення як найменшої кількості закуповуваних одиниць товарів (у тому числі, сировини) та/або послуг, реально необхідних для успішної реалізації підприємницької діяльності. 4.1.1.2. Досягнення мінімально можливих цін на всі товари та/або послуги, що закуповуються й заплановані до використання в повсякденній підприємницькій діяльності
4.1.1.3. Досягнення максимально раціонального використаннята максимально розумної економії товарів (у томучислі, ресурсів і сировини) та/або послуг, які знаходяться уповсякденному бізнес-користуванні. 4 .1 .1 .4 . Досягнення максимально суворого дотримання всіх законодавчих нормі вимог, що регулюють реалзацію підприємницької діяльності
4.1.1.5. Досягнення максимально суворого дотримання вимогтехніки безпеки на виробництві, норм охорони праці,пожежного нагляду, охорони довкілля, а також вимог виробничої дисципліни
4.1.1.6. Досягнення максимально строгого дотримання технологійі норм виробництва товарів та/або послуг. 4.1.1.7. Досягнення надійної охорони й безпеки підприємницької діяльності
4.1.1.8. Досягнення максимально можливої компенсації фінансових втрат, що наступають внаслідок різних обставин(у тому числі, форс-мажорних, але не тільки), викликаних можливими ризиками, такими як
4.1.1.9. Досягнення оптимальної кількості найманого персоналу при одночасному максимально можливому рівні його професіоналізму
4.1.1.10. Досягнення оптимального розміру заробітної плати(грошової винагороди) для найманого персоналу
Àðêóø 144
4.1.2. Правила моніторингу витрат
Àðêóø 146
Àðêóø 147
Àðêóø 148
4.2. Максимізація доходів підприємницької діяльності
Àðêóø 150
4.2.1. Побудова каналів продажів товарів та/або послуг
4.2.1Л. Формування структури груп каналів прямих продажіві продажів через мережу віддалених офісів
Àðêóø 153
Àðêóø 154
Àðêóø 155
Àðêóø 156
Àðêóø 157
Àðêóø 158
Àðêóø 159
Àðêóø 160
4.2.1.2. Формування структури групи каналів продажів через мережу посередників
Àðêóø 162
Àðêóø 163
Àðêóø 164
Àðêóø 165
4.2.2.І. Визначення суті філософії організації продажів (організації просування) товарів та/або послуг
Àðêóø 167
4 .2 .2 .1 .1 . Визначення суті філософії організації продажів(організації просування) товарів та/або послуг через підсистеми просування продукції для підгруп каналів продажівза ознаками, щ о характеризують ступінь важливості споживачів для бізнесу та встановлюють часову пріоритетність черговості подальших продажів
Àðêóø 169
Àðêóø 170
4.2.2.І.2. Визначення суті філософії організації продажів(організації просування) товарів та/або послуг через підсистеми просування продукції для підгруп канатів продажів за ознакою, що характеризує спосіб здійснення підприємницької діяльності посередником
Àðêóø 172
Àðêóø 173
Àðêóø 174
4.2.2.2 Формування узагальнених структур підсистем просуваннятоварів та/або послуг. 4 .2 .2 .3 Розробка змісту підсистем просування товарів та/або послуг
4.2.2.3.1. Розробка змісту підсистеми просування товарівта/або послуг для підгруп каналів продажів за ознакою, що характеризує ступінь важливості споживана для бізнесу. 4.2.2.3.1.1. Розробка змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів для клієнтів особливого ступеня важливості
Àðêóø 177
Àðêóø 178
Àðêóø 179
Àðêóø 180
Àðêóø 181
Àðêóø 182
Àðêóø 183
Àðêóø 184
Àðêóø 185
Àðêóø 186
Àðêóø 187
Àðêóø 188
Àðêóø 189
Àðêóø 190
Àðêóø 191
Àðêóø 192
Àðêóø 193
Àðêóø 194
Àðêóø 195
Àðêóø 196
Àðêóø 197
Àðêóø 198
Àðêóø 199
Àðêóø 200
Àðêóø 201
Àðêóø 202
Àðêóø 203
Àðêóø 204
Àðêóø 205
Àðêóø 206
Àðêóø 207
Àðêóø 208
Àðêóø 209
Àðêóø 210
Àðêóø 211
Àðêóø 212
Àðêóø 213
Àðêóø 214
Àðêóø 215
Àðêóø 216
Àðêóø 217
Àðêóø 218
Àðêóø 219
Àðêóø 220
Àðêóø 221
Àðêóø 222
Àðêóø 223
Àðêóø 224
Àðêóø 225
Àðêóø 226
Àðêóø 227
Àðêóø 228
Àðêóø 229
Àðêóø 230
Àðêóø 231
Àðêóø 232
Àðêóø 233
Àðêóø 234
Àðêóø 235
Àðêóø 236
Àðêóø 237
Àðêóø 238
Àðêóø 239
Àðêóø 240
Àðêóø 241
Àðêóø 242
Àðêóø 243
Àðêóø 244
Àðêóø 245
Àðêóø 246
Àðêóø 247
Àðêóø 248
Àðêóø 249
Àðêóø 250
Àðêóø 251
Àðêóø 252
Àðêóø 253
Àðêóø 254
Àðêóø 255
Àðêóø 256
Àðêóø 257
Àðêóø 258
Àðêóø 259
Àðêóø 260
Àðêóø 261
Àðêóø 262
Àðêóø 263
Àðêóø 264
Àðêóø 265
Àðêóø 266
Àðêóø 267
Àðêóø 268
Àðêóø 269
Àðêóø 270
Àðêóø 271
Àðêóø 272
Àðêóø 273
Àðêóø 274
Àðêóø 275
Àðêóø 276
Àðêóø 277
Àðêóø 278
Àðêóø 279
Àðêóø 280
Àðêóø 281
Àðêóø 282
Àðêóø 283
Àðêóø 284
Àðêóø 285
Àðêóø 286
Àðêóø 287
Àðêóø 288
Àðêóø 289
Àðêóø 290
Àðêóø 291
Àðêóø 292
Àðêóø 293
Àðêóø 294
Àðêóø 295
Àðêóø 296
Àðêóø 297
Àðêóø 298
Àðêóø 299
Àðêóø 300
Àðêóø 301
Àðêóø 302
Àðêóø 303
Àðêóø 304
Àðêóø 305
Àðêóø 306
Àðêóø 307
Àðêóø 308
Àðêóø 309
4.2.2.3.2. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажівза ознакою, що встановлює пасову пріоритетність у черговості подальших продажів товарів та/або послуг
4.2.2.3.2.1. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів для поточних і пріоритетних клієнтів
Àðêóø 312
Àðêóø 313
Àðêóø 314
Àðêóø 315
Àðêóø 316
Àðêóø 317
Àðêóø 318
4.2.2.3.2.2. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів для перспективних клієнтів
4.2.2.3.3. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів за ознакою посередництва, тобто за ознакою, що характеризує спосіб здійснення підприємницької діяльності посередником
Àðêóø 321
4.2.2.3.3.1. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажівдля поточних і пріоритетних посередників
Àðêóø 323
Àðêóø 324
Àðêóø 325
Àðêóø 326
Àðêóø 327
Àðêóø 328
Àðêóø 329
Àðêóø 330
Àðêóø 331
Àðêóø 332
Àðêóø 333
Àðêóø 334
Àðêóø 335
Àðêóø 336
Àðêóø 337
Àðêóø 338
Àðêóø 339
Àðêóø 340
Àðêóø 341
Àðêóø 342
Àðêóø 343
Àðêóø 344
Àðêóø 345
Àðêóø 346
Àðêóø 347
Àðêóø 348
Àðêóø 349
Àðêóø 350
Àðêóø 351
Àðêóø 352
Àðêóø 353
Àðêóø 354
Àðêóø 355
Àðêóø 356
Àðêóø 357
Àðêóø 358
Àðêóø 359
Àðêóø 360
Àðêóø 361
Àðêóø 362
Àðêóø 363
Àðêóø 364
Àðêóø 365
Àðêóø 366
Àðêóø 367
Àðêóø 368
Àðêóø 369
Àðêóø 370
Àðêóø 371
Àðêóø 372
Àðêóø 373
Àðêóø 374
Àðêóø 375
Àðêóø 376
Àðêóø 377
Àðêóø 378
Àðêóø 379
Àðêóø 380
Àðêóø 381
Àðêóø 382
Àðêóø 383
4.2.3. Методика вирішення завдань щодо максимізації надходжень від інших джерел додаткових доходів, не пов′язанихз безпосередніми продажами товарів та/або послуг
4.2.3.1. М етодика вирішення додаткових завдань щодо максимізації надходжень від групи перспективних джерел додаткових доходів
Àðêóø 386
Àðêóø 387
Àðêóø 388
Àðêóø 389
Àðêóø 390
4.2.4. Досягнення максимального рівня професіоналізму найманого персоналу
Àðêóø 392
Àðêóø 393
Àðêóø 394
Àðêóø 395
Àðêóø 396
Àðêóø 397
Àðêóø 398
Àðêóø 399
Àðêóø 400
Àðêóø 401
Àðêóø 402
Àðêóø 403
Àðêóø 404
Àðêóø 405
Àðêóø 406
Àðêóø 407
Àðêóø 408
Àðêóø 409
Àðêóø 410
Àðêóø 411
Àðêóø 412
Àðêóø 413
Àðêóø 414
Àðêóø 415
Àðêóø 416
Àðêóø 417
Розділ 5.Остаточна фаза - фаза оцінки практичнихрезультатів роботи компанії, виявлення та усунення помилок у реалізованому бізнесі, планування діяльності на перспективу та організації обслуговування поточних клієнтів
5.1. Визначення ступеня відповідності теоретично наміченихі фактично отриманих результатів бізнес-діяльності
Àðêóø 420
Àðêóø 421
Àðêóø 422
Àðêóø 423
Àðêóø 424
Àðêóø 425
5.2. Виявлення основних помилок і досягнень реалізації бізнес-процесів
Àðêóø 427
Àðêóø 428
Àðêóø 429
5.3. Оновлення відповідних розділів бізнес-планування,вдосконалення та впровадження технологій обслуговування поточних клієнтів
Àðêóø 431
Àðêóø 432
Àðêóø 433
Àðêóø 434
Àðêóø 435
Àðêóø 436
Àðêóø 437
Àðêóø 438
Àðêóø 439
Àðêóø 440
Àðêóø 441
Àðêóø 442
Àðêóø 443
Àðêóø 444
Àðêóø 445
Àðêóø 446
Àðêóø 447
Àðêóø 448
Àðêóø 449
Àðêóø 450
Àðêóø 451
Àðêóø 452
Àðêóø 453
Àðêóø 454
Висновки
Àðêóø 456
Примітки. Основні аксіоми бізнесу, основні писані й неписані правила організації та ведення бізнесу