На Дніпропетровщині Олександр Вілкул презентував новий логотип Петриківки – унікальної культурної спадщини України та план заходів з просування бренду Петриківського розпису

На Дніпропетровщині Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул презентував план заходів з просування бренду Петриківського розпису  та новий логотип Петриківки – унікального явища українського народного мистецтва. Нагадаємо, що цього року за ініціативи Олександра Вілкула Петриківський розпис висунуто в ЮНЕСКО на набуття статусу нематеріальної культурної спадщини людства. Петриківка може стати першим представником від України, що отримала такий високий статус.

У заході також взяли участь голова Петриківської районної ради Наталія Коваленко, заслужений майстер народної творчості України Людмила Горбуля. «Розвиток регіону і країни – це комплекс системних дій, основою яких є розвиток економіки. За три роки, за підтримки нашого Президента Віктора Федоровича Януковича, у Дніпропетровській області забезпечено стабільне економічне зростання. Це є основою для подальшого розвитку регіону, в тому числі, реалізації нових культурних проектів. Одним з них є просування Петриківського розпису – унікального народного мистецтва Дніпропетровщини. Пройшов лише місяць як мене призначено Віце-прем'єр-міністром України і працюю в Києві. Але серце моє тут. І я буду продовжувати безпосередньо займатися розвитком рідного регіону. У тому числі – підтримкою Петриківки на державному та міжнародному рівні», – сказав Олександр Вілкул. Він зазначив, що європейська практика брендування і побудови іміджу регіонів заснована на популяризації їх унікальних культурно-історичних особливостей. Згідно з дослідженням, проведеним у 2010 році Міністерством закордонних справ України у провідних країнах Євросоюзу, європейці асоціюють українську культуру саме з Петриківським розписом і української «Писанкою». «Ми пишаємося тим, що один із цих двох українських культурних іміджевих брендів народжений на Дніпропетровщині. Тому розвиток Петриківки є одним з важливих напрямків утвердження міжнародного іміджу Дніпропетровської області та України в світі як сучасного центру розвитку цього самобутнього мистецтва», – сказав Віце-прем'єр-міністр України. Заслужений майстер народної творчості України Людмила Горбуля подякувала Олександру Юрійовичу за підтримку та увагу. «Завдяки такій потужній підтримці творчість наших батьків і дідів стане відомою всьому світу та знайде ще більше шанувальників. Ми будемо працювати на благо рідної Дніпропетровщини та всієї України, щоб гордістю наповнювалися серця українців при словах: «Це зроблено в Україні, на Дніпропетровщині, в Петриківці», – сказала Людмила Горбуля. Учасники презентації переглянули фільм про Петриківське мистецтво, який буде демонструватися на виставках і презентаціях робіт петриківських майстрів у різних країнах Європи і світу. Також присутні подивилися відеоролик про те, як створювався логотип «Петриківка» і які можливості його використання в майбутньому. На презентації були представлені перші брендовані сувенірні вироби. Після представлення нового бренду «Петриківка» у Дніпропетровському палаці дітей та юнацтва пройшла виставка робіт юних майстрів петриківського розпису. Кращі роботи дітей будуть представлені на масштабній виставці в штаб-квартирі ЮНЕСКО в Парижі, що відбудеться в червні.

«Бажання нових поколінь творити – це запорука успішного майбутнього Дніпропетровщини та  усієї нашої країни», – сказав Олександр Вілкул.